Tack pappa!

Här är svaret jag fick på mitt mail...

Hej Jenny,


En bra idé med mail - vi vill självklart inte att du kör i onödan hit.


Vi kollade dina papper och rätt det ska vara en Blanco Linus S-F (514023) -

och denne har utlevererads till er med originalleveransen. Vart lager kollade

detta flera gånger.


Bedömningen i detta fallet är tyvärr att ni inte har uppfyllt er plikt som kund att

kontrollerar ert leverans. Sen har tiden för reklamation på leverans redan utgått.


Jag lämnar detta till servicen ändå för att se vad vi gör i ert fall.


Självklart behöver jag blandaren du fick igår också tillbaka in i butiken.


Ha en trevlig dag



Ringde till pappa och förklarade läget.. så irriterad och så trött... och som ett brev på posten började jag gråta igen.. såklart.
Pappa blev riktigt irriterad och tog numret till Huvudkontoret och ringde dit och ville prata med VDn, honom fick han dock inte tag på utan han fick prata med någon reklamationschef eller liknande.. Hon ringde upp mig efter att ha pratat med min pappa och sa att självklart skulle jag få en ny blandare, det var en ny beställd. Detta hade dock inget med att göra att min pappa hade ringt utan så skulle det ha varit i varje fall.... (eller hur,  tänkte jag...)  Bara att läsa mailet över så ser man ju hur mycket rätt uppsalakvinnan tycker att jag har...

Men nu är detta förhoppningsvis löst och jag kan sluta lägga energi på detta....  Tur att jag har en snäll men bestämd pappa. Dock lite arg på att de inte kunde lyssna på mig på samma sätt....  Pappa erbjöd sig även att åka in med den där blandaren till Uppsala vilket känns sjukligt skönt, för jag tänker aldrig i mitt liv gå in där igen...

Vad skulle man göra utan sina kära föräldrar... ?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Föräldrar är bra, när jag flyttade in i min lägenhet för en sisådär hmm 6år sen eller nått var jag bara en liten filur på 20år. Då fick min mamma oxå ringa och vara arg, för är man ung o tjej verkar man snabbt idiotförklaras... knäppt.. Spännande med en filur i magen man får gratulera =)!

2009-02-05 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback