Monday Monday

Gårdagen var lugn, höll på och städade och plockade i mitt kök mest hela dagen.. Svårt att bestämma vart man ska ha allt. Hade ju självklart en bra plan i början, men det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig eftersom vi var tvugna att flytta lite skåp och så... Men men.. Tror det blir bra till slut ändå... Igår var mamma och pappa över och åt lite middag... Älskar min nya spis, blir varm på någon microsekund... Helt underbar... 

Ska nog fortsätta att plocka och greja lite idag, men tänkte jag skulle gå en riktig långpromenad med Xerox först... Riktigt fint väder idag... Hur mycket snö som helst och klarblå himmel och sol...  Förresten är det en sak som jag tycker alla bara borde acceptera och det är att det är ingen som helst idé att gnälla på vädret, det kommer ju inte ändra sig för det... Det enda som händer är att du blir lite mer negativ som person...

Ngt som jag tycker är helt typiskt svenskarna är att varje sommar först gnälla på att det inte är sol.. regnar och är mulet och så vidare och sen när det väl blir varmt så gnäller de för att det är så varmt och när sommaren är slut så gnäller de för att det ju bara var fint i ca 2 veckor och under de två veckorna så gnällde de i minst 1 vecka.... Likaså de man möter utomlands som gnäller på värmen.... Vad gör de där?

Själv älskar jag värmen men tycker inte riktigt lika mycket om kylan.... men jag har hört någongång att är det en riktigt bra kall vinter så blir det en riktigt bra varm sommar så det är bara att hålla tummarna... =)

Här ska ni få en liten bilduppdatering....



Här är mitt lilla hjärtegryn som ser ut att vara gravid precis som jag... =) 


 
Här är huvudet, men näsan längst upp....

  
Ken och Xerox på julafton


Jag och Jonas på det årliga julbordet...

Andreas och Elin var också där...


Jonas, mimmi och Jag... (behöver jag påpeka att detta är lite senare på kvällen och jag är den
enda som lagligt får köra bil.?? =)

Nej om jag skulle ta mig den där långpromenaden då kanske....

--

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅÅÅ, jag saknar srk:s personalfester!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback