Helg.... Som kan sammanfattas med ordet trevlig...

Vad skönt det har varit med helg (säger jag som inte jobbar längre..=)

I torsdags var Fredrik och Ida hit och vi spelade kort och åt middag... Riktigt trevligt.. I Fredags var det födelsedagsfika hos Linda så då var jag där och pratade massa strunt och åt massor av cocosbollar... Trevligt det också...

I lördags var jag, ken, mamma och pappa och åt middag och tittade på Joe Labero, Var riktigt riktigt trevligt... 
Idag så har jag och Ken först varit hem till Anna och Jörgen och fikat och sedan varit in till Uppsala och handlat upp de sista av våra pengar... som jag verkligen ansträngt mig för att spara ihop... Dock var det bara välbehövliga grejer. Vi köpte bl.a. spottar till köket som Ken har installerat nu på kvällen.. Ska bara skriva klart det här så ska jag ner och kolla hur det ser ut...  Kvällen nu blir lugn... Vi tänkte titta på "på smällen" och fika lite... 

Passade på att lämna tillbaka blandaren inne på Noblessa idag också... Så nu behöver jag inte ha någon mer kontakt med dem... förhoppningsvis..

Har även hunnit med att spela lite ukulele idag, ett riktigt roligt litet instrument det där...

Ska väl gå ner och titta på köket  nu.. Ken har frågat en sisådär 4-5 ggr om jag inte är på gång än... 

Ha en trevlig söndagskväll... 

 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Trevligt att du haft en trevlig helg...det är alltid trevligt!

2009-02-23 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback