Harmoni

Åter harmonisk igen.. Trött på att vara trött och grinfärdig vilket jag var i två dagar här... helt klart noblessas fel...  Hade sån huvudvärk igår så att jag bara låg i soffan och tyckte synd om mig själv. Inte så konstigt kanske, min kropp måste vara helt slut av dessa känslostormar som jag haft i två dagar.... =)

Idag har jag lunchat med Sara, var trevligt, inte så ofta man hinner träffas nu för tiden och med tanke på hennes otroligt aktiva schema så kommer jag väl träffa henne nästa gång i april kanske... =) 

Igår var det gravidyoga igen.. Jag gillar verkligen att åka dit.. Åtta st härligt gravida deltagare är vi...  Jag ska helt klart fortsätta fem ggr till. 

Imorgon är vi bjudna på middag och kortspel hemma hos Ida och Fredrik och söndagen är ganska lugn.. vad jag vet i varje fall. Eventuellt bio på kvällen men det är inte hundra bestämt...
 
Nej om jag skulle koppla ner härifrån och göra det jag egentligen skulle göra då kanske... Är så duktig på att skjuta upp saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback