hänt i veckan.... =)

Melodifestivalen... Vad uttjatat det är.... Men om jag struntar i att titta nu och bara på det stora finalen sen kanske det känns som förut...

Alla hjärtans dag... Jag gillar alla hjärtans dag, självklart ska man visa varandra kärlek övriga dagar också, men att ha en dag speciellt tillägnad just till det tycker jag inte är helt fel... Det är ju också ingen som kommit på det här i dagarna utan är hur gammalt som helst.... Och det behöver ju faktiskt inte handla om att konsumera..  Vår alla hjärtans dag blev dock inte som planerat... Planen var att gå på restaurang och bio vilket vi gjort övriga år... Det har blivit en tradition... Dock var Ken förkyld och inte speciellt sugen att sitta och hosta sönder en biofilm. Hans lösning var istället att laga en romantisk middag (bestående av stuvade makaroner och köttbullar) samt hyra en film och titta på hemma... =)

Jag vaknade inatt av ett kraftigt slagsmål innifrån.. Att en liten bebis kan sparka så hårt... Hur ska det bli när den blir större.... ?

Idag är det PRO varning på mig. Jag ska till Ica, biblioteket och optikern... Det är det enda jag har planerat idag och sen eventuellt en långpromenad med Jenny också...  Sen ikväll ska jag göra egna pannbiffar med potatis, lingonsylt och brunsås... 

Nej nu ska jag ta och göra mig en liten smoothie, det har nästan blivit dagens måste det...

Ha en härlig måndag!


Har jag visat min söta katt...  Här ligger han på skrivbordet och sover hängandes ner över elementet... sött va?


Lite bilder från sovrumrenoveringen.. Detta är min sida av sängen...


Ett väggord som jag skrev över sängen....

jaja... Tjillevippen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Fint som snus!

Postat av: Lina

Tackar tackar! Jag ska prova redan nu att lägga ut en bild på ringarna, från guldfynds hemsida. Så ser man iaf hur dom ser ut... Ska se om det funkar...



Krammmm

2009-02-17 @ 13:02:57
URL: http://linaspekulerar.blogg.se/
Postat av: sara

Du är utmanad!

2009-02-18 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback