dopdag

Idag har vi varit på dop... Jag vill inte ha ngt dop själv, känns så skumt det där med att prata om att jesus och gud tar emot och ska skydda en mot allt ont..o.s.v.  Jag är visserligen konfirmerad, men som jag minns det gjorde man det för att det var roligt att få åka på läger och sova borta m.m

Men men. Idag döptes i varje fall Linnea och vi var där. Det var trevligt att träffas och prata med lite folk.

Igår så målade jag och Ken tak tillsammans och sedan var vi iväg till Ida och Fredrik och spelade lite kort. Jag hade en riktig oturskväll och så dåligt som det gick igår har det nog aldrig gått.. Vi kom nog inte i säng förrän halv fyra så idag är det lugnt.. Har planer på en mycket tidig kväll...=) 

Imorgon så fyller Anna år så då ska vi dit och gratta henne på kvällen, på dagen ska jag och ken först ta en gemensam promenad hem till mina föräldrar, de är på båtmässa så vi ska hämta deras lilla vovve och ta med honom hem till oss tänkte jag... 

Tina pratade även om att hon skulle komma hit en sväng, men jag har inte hört ngt mer så det har jag inte planerat efter... återstår att se... 

Nej nu ska jag titta runt lite.  Ha en skön helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback