Long time no see...

Liten uppdatering...




Selma älskar att läsa-det måste hon fått efter mig för det kan knappast vara av Ken... =) Hon älskar att bläddra och titta och känna och även då jag läser för henne....



I Fredags hjälpte jag Elin lära golv, hon lärde sig oerhört snabbt så det gick både fort och bra... Om man inte synar de första bitarna så noga vill säga =) Det gjorde dock otroligt stor skillnad i hennes sovrum.



I början var det nämligen denna härliga gulbruna plastmatta som någon underbar människa på salabostäder tyckte var fin och praktisk någon gång i tiden..  Väggarna var även härligt gröna, Elin målade dock alla väggar vita utom en som ska tapetseras...


Såhär, blev slutresultatet, inte kostade det många kronor att göra om heller.. Riktigt nöjd med oss och våran prestation.. Det finns ju roligare saker än att såga på ledden med sticksåg...


På lördagen var det utgång, Anna, Ida, Elin och jag var här och gjorde oss i ordning först, sedan var det förfest i Sala där vi var ca 20 brudar (och en kille) Efter det var det hotellet, längesen man festade, vilket märktes vär man drack, shit vad lite man tålde.. Men sen var det också nästan 1,5 år sen man drack så.. =)


Selma tar en liten sovstund i bilen.

Nu ska jag ge Selma lite mat och sedan ska vi åka in för hon ska vaccinera sig.. Jag vet att det är för hennes eget bästa, men det känns hemskt att åka dit med henne och hon är så glad och sen ska de göra illa henne medan jag håller i... Förra gången hade hon gallskrikit i en kvart... Usch.. Händer det idag så kommer jag också stå där och stortjuta är ju så jäkla känslig nu för tiden... Hoppas att det går bra i varje fall..

Ska även hämta ut mina fynd som jag beställt.. Här i veckan köpte jag Selmas jul och nyårsoutfit... Hur fint som helst.. Ska ta bilder på henne sen så att ni får se... Och sen har jag adventspyntat lite här hemma också, det måste jag ju också ta kort på..

Nej om jag skulle ta och värma på en flaska då..

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Måste bara säga: HELVETE va fult golvet var innan.. ser så väl nu när du knäppt före och efterbilder.. Jesus. OCH fan va snygga vi var när vi skulle ut:) på fredag smäller det igen!:D

2009-12-04 @ 23:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback