Weeeee...Imorgon börjar det!!!

För mig började det i och för sig för längesen... Men imorgon börjar det för alla andra också =) Julgranen är pyntat här hemma och den sprider verkligen julstämmning...

Jag älskar julen, och alla som känner mig är väl medvetna om det, dock är inte Ken ett riktigt lika stort fan. Medan jag var klar med julklapparna för längesen så ska Ken fixa det sista imorgon... Jag fixade i och för sig några till till Selma idag, men det var ju bara bonusjulklappar... =)

Imorgon så ska Ken in till Uppsala för att inhandla de sista julklapparna och sedan så ska vi till Elin och Jonte på julfika och julklappsbyte =) På kvällen så är det julfirande med Sara, Jimmy, Kevin och Jack hemma hos Mamma och Pappa.. Ska bli roligt... Få se vad Selma säger om tomten, för jag antar att vi kommer ha en sån för Jacks skull... =)

Idag var Tina här och överräckte en julklapp, jag fick en jättefin hjärtskål fylld med godis (hon känner mig för väl =) Det var även en jättefin berlock i, i form av ett stort rött hjärta... =)  Sen satt vi och drack kaffe och pratade strunt.. Lilla älsklingsgumman =)
,

Dessa fina julkulor fyndade jag på franzéns, de kostade 20 kr för fyra stycken, silverkulor som det ser ut som att det är snö på, passade perfekt i vår gran...


Anna och Samuel var här på besök, Samuel passade på att hålla i Selma... =)


I år körde vi på droppglitter (eller vad det heter), tycker att det blir så himla fint...

Lilla dregelstina måste i stort sett jämt ha dregellapp nu, här ser ni ett fint litet dregelprov.
Hon kan nu sitta korta stunder själv, lilla skruttan.


Det är inte bara fördelar med att hon kan susa fram i sin lilla gåstol, allt ska undersökas, alla dessa ljuslyktor står nu på rad så att hon inte når dem, inte så vackert, men praktiskt...



Granen med tillhörande glitter och kulor har undersökts...





Skruttungen.. =)



Såhär ser granen ut, dock är den ju mycket finare i verkligheten än på denna bilden, men ni ser lite hur den ser ut..


Idag har jag varit in till Sala en liten sväng, fikade med Elin och kollade runt lite.. Tycker Sala är en mysig stad.. Nu kom Ken hem så nu ska jag vara lite social och umgås med honom, sen ska jag slå in de sista klapparna...

Ha en Underbar Jul allesammans, jag kommer nog återkomma inom kort, om jag hinner,kanske har fullt upp med att njuta =)

GOD JUL!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp i morgon smäller det:) Kram älsklingssvägerskan:)

2009-12-22 @ 20:42:20
Postat av: Sara

användarnamn: Sara Lösen sjuksköterska

2009-12-28 @ 19:11:06
Postat av: Anonym

Ändrad lösen: mamma

2009-12-28 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback