VÄRLDENS BÄSTA INKÖP!

Idag är jag helt ruskigt nöjd med mig själv... Jag har spenderat pengar vilket man i vanliga fall brukar ha lite ågren över efteråt men inte denna gång... Har köpt vakuumpåsar, ni vet där man kan trycka ner duntäken och kuddar och sen tar man dammsugaren och sätter den mot en munstycke så blir det som ett jättelitet paket... Är så nöjd med att jag tog tag i det här.

Jag och min granne Jenny hade varit ute och gått en långpromenad med hundarna här ute i vildmarken ( Vi stötte på ett lo som hennes hund jagade efter, Xerox vände och kom till mig som tur var och efter några minuter kom hennes hund tillbaka... ) Sist vi var ute och gick så jagade Xerox grannens getter, jäkla odåga... Jaja hursomhelst. När vi kom hem hit och fikade så började vi prata om problemet med extratäcken och kuddar samt prydnadskuddar att de tar upp flera garderober och hon berättade om vakuumkuddar som hon sett på en hemmamässa. Vi pratade om att såna vore ju super och att vi kanske kunde beställa ihop någon gång i framtiden. Men vi gick upp till datorn och tog tag i det direkt i stället och om 2-5 arbetsdagar har jag vakuumboxar hemma och även två vakuumpåsar med galge som jag ska ha alla dunjackor i.. Förstå vad jag kommer att spara plats...  =)

Är så otroligt nöjd med detta initiativ så ni kan inte ana... =) Här ska organiseras och äntligen ska allt få plats.. =) (Hoppas nu att detta är en realistisk förhoppning jag kommer att bli mycket besviken annars...)

Idag är Selmas födelseannons med i tidningen.. Eller ska vara med i varje fall jag har inte varit och hämtat posten än, men jag hoppas att den är där...  Denna bild valde jag

Haha kanske skulle visa Selma moodswing Olsson och även publicerat denna...


Men kan ju inte alltid vara nöjd och glad, men söt är hon i alla lägen... =)

Sa till Sara igår att jag verkligen älskar att vara hemma och nog ska skaffa åtta ungar till..Hon tyckte jag skulle vänta några år och sen skulle hon påminna mig... =) Hmm, trots är väl bara mysigt eller ? =)  Nej jag skojar... förstår att det är sjukt jobbigt. Däremot så gillar jag verkligen att vara hemma och det trodde jag aldrig om mig själv, trodde jag skulle klättra på väggarna och tycka det var tråkigt, men jag tycker jag har fullt upp mest hela tiden med olika småsaker.. Men man kanske tröttnar till slut, får väl nästan hoppas det annars kommer det bli pest och pina att gå tillbaka till jobbet sen...

Nu ska jag käka lite välförtjänt lunch.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback