Tapeter och beslutsångest...

Idag har jag beställt tapeter till Selmas rum, hade riktig riktigt beslutsångest, Hittade två st som jag verkligen älskade fast på olika sätt, den ena var fin den andra var cool... Tog till slut den som var fin, för den kändes mycket mer fri att inreda till än den andra... Den är ljusrosa med små träd och hus på, den blir på de två helväggarna och de andra blir det bara vitt på...

Skönt att ha det gjort, hade varit roligt att gå lite på stan också, men jag har mjölkstockning och feber så någon offentlig ammning vågar jag verkligen inte riskera, därför blev det bara en snabbtur då Selma sov... Hoppas verkligen att amningen ska börja fungera snart annars ger jag upp det här. Har ju i varje fall snart ammat min lilla tjej i två månader trots allt...  Önskar att såren kunde gå bort och att jag inte skulle få någon mer mjölkstockning vore guld faktiskt...

Var in på läkarkontroll med Selma igår. Hon väger nästan 5300 gr nu, det går fort uppåt måste jag säga, hon börjar bli så stor. Jollrar och ler väldigt mycket just nu, jag längtar tills det kan komma skrattljud, just nu skrattar hon ljudlöst... =)

Måste säga att det är riktigt otroligt skönt att gå hemma, trodde inte jag skulle gilla det, men jag fullkomligt älskar det.. =) Kanske tröttnar man på det i längden men förhoppningsvis inte. Idag har jag inga planer. Gick upp 7 i morse och har gjort det jag ska känns det som.

Min mamma kommer och tapetserar klart i vardagsrummet idag, känns riktigt bra, är så nöjd med tapeten jag valde..


Här var tapeten jag valde..


Jag och Selma på promenad...  Ska gå en sväng idag också, skönt att komma ut lite, Några alvedon så jag orkar bara...
Men att bara sitta inne blir man ju inte heller frisk av...

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: sanna

har ni creasent vagn? nöjd?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback