Höst!

Igår bokade jag och Ken in fototid (och när jag skriver jag och Ken så innebär det att jag gjorde det..=)  Hur som helst så finns det ett ställe i Stockholm dit man åker, man blir stylad av make up artister innan och sedan tar en fotograf kort på en, man har själv med sig tre ombyten kläder så att det blir lite variation.. Jag, Ken och Selma ska dit i slutet på Oktober... Och om ni undrar så kostar detta ingenting (förrän man köper korten....) Så vill man inte ha några kort så är det gratis, det hoppas jag dock verkligen inte blir fallet för vår del...  Jag behöver ju kort till min bokhylla som jag kan förstora och ha i dörrarna och sen tänker jag att det kanske kan bli en bra julklapp också... =)

Riktigt roligt ska det bli...

En annan grej jag gjort är att jag har bokat in att jag ska ha inredningsparty här hemma, om det är någon som vill komma så är det bara att höra av sig.. Just nu är vi sju stycken inbokade, men jag vet att vi kommer att bli bra många fler... Ska ha det i september, 16 tror jag att det var, en onsdag i varje fall...

Sen tänkte jag även ha ett party i oktober för ett annat inredningsföretag så kan jag jämföra vilket jag tyckte var bäst...

Älskar att ha partyn och hösten är ju som gjord för det...

Ska även försöka att någon gång i början på november boka in någon liten stuga åt mig och Ken och åka iväg till Ullared för en liten inhandlingsresa... (Selma ska också med såklart...)

Ja nu är ni lite uppdaterade vad det gäller mina höstplaner.. Jag gillar hösten. Vi har börjat tända massor av ljus på kvällarna och det är ju få saker som är så mysigt och så stämmningshöjande... Sen har jag ju som sagt bytt färger och gjort om här hemma...  Mysigt.

Idag är det lunch med Sara som står på schemat. Ska även försöka få tag på några fina gardiner till köket.. Svårt att hitta snygga kappor när man inte vill sy själv... Vi får väl se vad det blir..

Nu vaknar min lillstrumpa, ska gå upp och göra oss i ordning för att göra Sala...=)  När jag frågade Sara förra veckan om hon ville göra Sala så lät det som om hon tyckte jag var dum i huvudet, så då åkte vi till Västerås, idag ger vi Sala en ny chans tycker jag... =)

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Dum i huvudet var ett ganska hårt ord, kände dock att jag ville umgås mer med dig än tio minuter vilket det tar för mig att " göra" sala:) Men i dag när vi har ont om tid så ska jag väl inte vara så omöjlig:) puss på nosen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback