Glädje

Idag har varit en rätt lugn dag, var in till banken och ordnade ett månadsspar åt Selma, inte på någon större summa, men det är ju över längre tid så det ska nog hinna växa till sig innan hon behöver dem... (får man hoppas i varje fall....)  Spar på hög risk, men det är ju som sagt över så lång tid så jag tror att det är bra...

Har fixat om hemma och jag är verkligen jättenöjd ska ta en sväng till IKEA imorgon och komplettera det sista så är jag färdig med höstdonandet sen... Har bytt färg i vardagsrummet så nu har jag lila som accentfärg där och uppe i hallen har jag det turkosa som förut stod i vardagsrummet...

Mamma har varit här idag och börjat tapetsera lillans rum, det blir verkligen hur bra som helst.. Ska bli så roligt att inreda lite där inne sen... =)

Färgerna blir gammelrosa och brun och sen tror jag att jag ska smyga in lite ljus limegrön också för att det inte ska bli för fint och pluttinuttigt... Men vi får se...

Just nu ligger pluttan och sover här i vaggan brevid mig... Hon är söt som socker... =)

På söndag ska vi på dop och då ska jag fatta det avgörande beslutet om vi ska ha ngt dop eller inte.. Det lutar åt inte, men man ska aldrig säga aldrig... Dop ska bli roligt hur som helst.. Hoppas Selma är snäll och glad eller att hon sover... Men annars då, är det okej att amma i kyrkan?

Ska ta lite kort på mina förändringar här hemma och lägga ut här någon dag... Ska bara dona klart med det sista... =)

Ha en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback