Fullt upp...

Idag är jag trött..... Tyckte att det var lämpligt att titta på sagan och ringen på tv igår... Och den filmen är ju faktiskt lång (utan reklampauser...) Sen tyckte Selma att vi kunde kombinera sen sovtid med att sova max två timmar åt gången.... Underbart.. =)

Men vi tog en sovmorgon nu på morgonen så nu känns det rätt bra ändå trots allt..

I fredags var vi till valbo och tittade på massor av grejer.. Det finns mycket fint, men vad dyrt allt är.... Handlade dock en hel del till Selma så hon fick massa nya grejer.. Nu får det nog vara sluthandlat för ett tag... (Lättare sagt en gjort...) Idag ska jag ha en slödag.. Jag ska i varje fall försöka ha en slödag.. (brukar inte riktigt vara min grej...) Ska ringa och få lite tråkiga samtal gjorda men annars ska jag softa...

Ta en lånpromenad med Selma och Xerox kanske men det blåser ju så jäkligt....

Idag börjar två av mina vänner skolan.. Jag hoppas att de får en bra dag!

I lördags var vi in till Salamässan och tittade lite och sen kollade vi på film med mamma och pappa på kvällen.. I Söndags var det dop, barnkalaset vågade vi inte gå på då vi inte visste om Jack skulle få vattkoppor... Sen på kvällen kom det en kille och tittade på min bil... Vi får se om han köper den.. Isåfall lutar det åt att vi köper en Citroen c2

http://bestautocar.blogspot.com/2008/12/citroen-c2.htmlhttp://www.channel4.com/4car/gl/citroen/c2/17299/1

Tror att det blir en bra liten bil.. Den är i varje fall väldigt söt.. =) (Säg inte till Ken att jag sa det där... om ni pratar med honom kan ni väl säga att det är för att den är bensinsnål och prisvärd...=)

I lördags kväll var jag helt grymt effektiv i reklampauserna av sagan om ringen, på reklamerna hann jag sätta upp en fönsterbräda, en gardinstång och en gardin.. Det kanske inte låter som så mycket, men fönsterbrädan tog en del tid, att mäta, borra, skruva, och skruva ännu mer.... Men jag hatar verkligen reklam, så då kan jag lika gärna vara effektiv med den tiden..


Nu somnade Selma här i vaggan.. Undrar om jag ska försöka ta en liten power nap jag också... Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback