Lite bilder..


Nya golvet i barnrummet...  Min mobilkamera var tydligen lite smutsig när jag tog bilden bara....



Här med ny garderob....

Förebild på balkongen....


Vackert va?


Har dock skruvandet kvar att göra... Hade tänkt göra det idag men det var så tråkigt väder och jag är så otroligt seg... Idag måste jag dock tvätta mina utemöbler så att mamma min kan olja in dem... Tur att man har hjälp med allt man inte får hålla på med... =)

Nej om jag skulle försöka att kanske göra ngt vettigt då.. Det enda jag har gjort idag är att gå en två km lång promenad med Xerox och idag var det helt sjukt jobbigt....  Inte konstigt att man inte känner för att krypa runt på balkongen och skruva 1000 små skruvar... =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej sötmos! Hur är det? Guuuud vad duktiga ni är med renoveringen! Det blir jättefint! Jag får komma och hälsa på er i sommar!



När är lilla bebisen beräknad? Hoppas allt är bra och att det går bra med maggen! =)



Kram kram/Marit

Postat av: Marit

Tack gumman!

Åh, då är det inte så långt kvar! Men förstår att det kan kännas som en evighet! ;)

Förstår att du är trött, hihi. Hoppas du lägger ut bild på magen snart! =)

Jag är klar i slutet på maj! Ska bli skönt... Vi har tänkt flytta till Västerås till hösten, så vi letar lägenhet för fullt.



Ha en härlig valborgshelg sötmos!



Kram kram/Marit

2009-04-30 @ 06:48:39
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback