Seeeegt

Idag är det fint väder och det jag verkligen egentligen borde syssla med är städning...  Här där jag sitter nu i datarummet är det nämligen prylar överallt och då jag har som plan att renovera här snart så måste mycket packas ner i kartonger, rensas och kategoriseras... Jag har ingen lust, men jag ska verkligen försöka bita ihop och anstänga mig en liten stund i varje fall... Varje steg är ju ett framsteg...

Besiktade min bil igår igen, tredje gången gillt, den gick inte igenom utan de hittade ett nytt litet fel så Ken är iväg nu och fixar grejer och ska försöka besikta den i helgen, sen hoppas jag för allt i världen att den ska gå igenom om att jag ska kunna besikta den nu i veckan...

Igår var jag hemma hos Elin och hjälpte henne att måla om i vardagsrummet och sedan var jag iväg på Yoga, var en rätt skön dag faktiskt...

Får väl se vad det blir idag, tror att det kanske blir middag och kortspel hemma hos oss...

nej om jag skulle ta och dra igång och röja lite här då... Kan ju lyssna på lite bra musik under tiden kanske...

Ha en härlig dag och njut av solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback