Någon som är intresserad?

Nu tänkte jag slumpa iväg mitt solarium för en femhundring... Det har stått i rummet som nu håller på att bli barnrum och jag kommer ju ändå inte ha tid och möjlighet att sola på ett bra tag, sedan alla rören byttes är den solad i ca 5 ggr...  Skulle vara super om någon var intresserad och kunde hämta det före helgen då jag tänkte fortsätta i min galna renoveringstakt då... Är inte du intresserad kanske någon av dina vänner är... =)


Idag ska jag måla sista gången och sedan är det mesta klart i barnrummet, Ken ska stryka taket två ggr men sen så...  I helgen ska vi på profylaxkurs i Uppsala samt på föräldrautbildning i heby så det blir en riktig liten bebishelg... Mysigt!

Dock vill jag hinna med en vända till IKEA också. Massor av saker som ska införskaffas nämligen....

Nej jag lär väl sätta igång så att jag hinner klart och kan laga mat före min Yoga...

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: sara

åh skulle vara grymt med ett eget solarie, dok har jag nog inte plats tyvärr=( sköt om dig!!

2009-04-16 @ 21:17:34
Postat av: sara

haha tack det var snällt, men seriöst så vet jag inte vart jag ska få plas med det...men jag ska luska i om nån vill köpa det av dig! Ha en bra helg!

2009-04-17 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback