Jahapp

Här hemma är det full fart i renoveringen, och jag har stora planer för denna helg. Dock vet jag att det ska bli fint väder och att Ken då hemskt gärna vill ut och åka motorcykel, vilket han ju självklart också måste få göra.. Men lite hoppas jag ändå att vi ska få gjort. Jag vill hinna lägga golv i barnrummet och montera ihop garderoberna där inne.  Sedan vill jag hinna flytta en dörr, lägga golv i lilla mellan hallen, få bort räcket och riva bort golvet där samt få upp ett nytt räcke,  och slutligen börja lägga trall på verandan... Ni hör ju vilken otroligt realistisk planering jag har... =)

Men men, har man mål kommer man ju i varje fall någonstans...

Saker som får mig varm i hjärtat just nu är...

Paul potts första audition och definitivt Susann Boyls... Vilka människor och vilka röster... Och innan de börjar sjunga så ser man att alla andra redan sågat deras dröm... Håret på mina armar bara reser sig, det är verkligen helt underbart... Så om ni behöver lite "feel good"  gå ut på youtube och spana in dessa två...

Idag har jag det relativt lugnt, tänkte åka in till Sala och köpa ett par trosor, tänkte det var dags att fotografera lilla magen medan den är kvar, men jag kan ju inte göra det i mina ( i ärlighetens namn) numera lite för tighta trosor... =)  Sedan ska jag på en hudvårdsbehandling som jag fick när jag fyllde år, tänkte även ringa och höra om någon var intresserad av att luncha lite då jag ändå tagit mig in till Sala...

Nej om jag skulle göra ngt vettigt före det då.. Kanske ta min dagliga morgonpromenad med Xerox, skickade ett mess till grannen och frågade om hon ville ta sin hund och följa med...




Här är våran nya bokhyllevägg i vardagsrummet.. visst är den fin? I framtiden tänker jag dock ha personliga bilder i luckorna istället för affischer, men jag ville inte att den skulle se tom ut fram tills dess...

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback