Ibland bara gör man...

Shit vad jag är duktig!!!

Idag har jag:

Tvättat
Målat panelen i barnrummet
Packat ner allt som fanns i två smockfulla garderober
Rivit garderoberna
Målat taket i lilla hallen
Målat toadörren
Målat fönster i barnrummet
Målat en Ikea hylla
Målat fönster och balkongdörr i stora hallen
 
Riktigt nöjd med mig själv och min oerhört produktiva dag....

Den ska fortsättningsvis följas med
Promenad med Xerox
Tvättande
Matlagande

Och sist men inte minst desperate housewifes...
 
Ett otroligt intressant inlägg jag vet.. Men detta ska alltså upprepas imorgon och dagen efter det eftersom jag hittills bara har grundat.. Måste dock in och köpa färg i morgon också.. Hoppas att jag känner mig lika motiverad då. Det är ju liksom roligast i början när man verkligen ser skillnaden...

Jaja.. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback