let your body decide where you want to go

high or low, fast or slow....

Tillbaka från en härlig helg i Göteborg.... Och självklart, när man ändå är i trakterna så passade man ju också på att svänga förbi Ullared på vägen hem...  Där jag hittade en massa fynd,,(läs; krafs) =)

Hemma igen och idag ska jag till akademiska och jobba... Nej jag har inte bytt jobb utan en klient är opererad och jag ska sitta där som sällskap... Han kommer definitivt inte vilja prata med mig i 6 timmar så det kommer bli ett givande arbetspass..... =)    det går nog bra...

I göteborg var jag på Mary Kay seminarium, det var underbart härligt som vanligt, man kommer hem motiverad, inspirerad och glad. Och jag kommer hem med en massa personlighetsutvecklande tankar... så som t.ex..

En mycket utvecklande frågeställning... Behandlar du dig, som du vill att andra ska behandla dig? 
*Är svaret nej så ändra det... Vi är så otroligt elaka mot oss själva i huvudet, men vi kan ju faktiskt ändra våra tankar... så varför inte börja idag?

Mycket sant eller hur... Precis som att man aldrig ska jämföra sig oavsett... För när man jämför sig med någon (oftast) så jämför man sina svagaste sidor med deras starkaste.. Och det kan ju inte komma ngt gott ur det eller hur?

Men men... Personlig coaching vore nog ett ganska roligt jobb,.,.,  Nu ska ni få lite välförtjänta bilder från blandade höjdpunkter i mitt liv =)



En bild från midsommar. Detta var tjejlaget....



Jag och Elin i våra vackra balklänningar i Göteborg....




Öken...

Datorn jäklas så jag får inte upp nå fler bilder just nu... Ska uppdatera med lite mer semesterbilder sen... Den här sista ökenbilden kommer upp oavsett nummer jag väljer... SÅ öken...

Ha en skön vecka... Kramar


Kommentarer
Postat av: Lina

Så fina ni var!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback