We`re going to Ibiza....back to the island....

Har haft den i huvudet hela dagen.. Har väl inte hört den på tio år minst... Why? Vad har jag gjort för att förtjäna det... Likaså "booom, boom, boom, boom I want you in my room, let´s spend this night together, forever (?) in my room. " Det är ett mysterium.. Någon konstig undermedveten fjortisnostalgi?  Och isåfall vad är min hjärnas syfte?

Idag har det varit en hektisk dag. Hra jobbat och sedan åkt i superfart till Sala och färgat håret.. Är väldigt väldigt (jag vill poängtera väldigt).. Rödhårig just nu.  Efter det var jag hem en sväng till mormor, hade inte varit där på evigheter.  Min bil har strulat vid ett flertal tillfällen idag, är ngt med förglödningssystemet.. resultatet blir att man har en bil som känns som om den hade fem hästkrafter så fast man har plattan i mattan går den typ bara i fem kilometer. Det inträffade bl.a. då jag hade en hel kö med bilar efter mig och vi skulle över en järnväg... De var inte speciellt glada på mig...

Imorgon är det utbildning med jobbet och tro mig, jag brukar älska sånt, men jag är så himla trött just nu och jag ska jobba torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag.... Känns sådär.. Men men. nu ska jag gå ner och titta på desperate housewifes och sen är det läggdags för mig...

Ha en skön dag!

KRAMAR TILL ALLA!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha... då är jag inte värst... Men, det var tyvärr på min sida som felet var;-) Krammmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback