Kakel

Ska in till Uppsala en sväng och försöka välja ut ett kökskakel, min ekonomi är på botten, men tänkte önska mig det i julklapp.... Praktiskt i varje fall.. =)

Känns så trist att det är kaos i hela vårt hus just nu, skulle älska att få julpynta, baka och dona om det bara varit fint och färdigt runt omkring...  Men men, tålamod har ju aldrig varit min starka sida, dock går det ju framåt.. ska även försöka kolla ut en tapet här i veckan... svårt.. men men..

Idag skulle jag egentligen varit med på en pokerturnering på kontoret, men jag orkar verkligen inte, sjuk och trött.-. och tidigt imorgon bär det av till sthlm med Elin för att shoppa lite, min förhoppning är att hitta lite fina julklappar och annat bra...  på söndag ska jag och Elin ha en jul-mys dag och baka lussebullar och förhoppningsvis ta det väldigt lugnt....
 
Nej nu ska jag torka håret och åka in till Uppsala en sväng... See you later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback