Jag älskar att bo i hus...

I varje fall i mammas och pappas.. =).

Shit har varit så mycket ett tag, jag är verkligen inte en hemlighetsfull och mystisk person, men det har varit så mycket och en stor del kan jag inte ens berätta om...

Jag längtar till jul, eller rättare sagt kanske barnet inom mig längtar till jul...,, =) Tycker det är så mysigt, mörkt och kallt ute, tända ljus och varmt inne... Lite julmusik, min favorit är fairytale of new york.. Har tagit ut ackord och text till den nu och tänkte lära mig den ordentligt... Ni som känner mig vet ju också att jag är otroligt glad i att äta och vad är bättre på julen än att äta.. Okej jag menar inte just julbordet, det är egentligen inte så jäkla speciellt, men alla fruktkorgar med choklad, världens godaste apelsiner och goda kex... Härliga ostar, nötter och mycket mer.. Jag gillar godiset helt enkelt...

Idag blir förhoppningsvis värmen till vårt hus klart... Återstår att se dock, för det skulle förhoppningsvis ha varit klart i onsdags och sedan torsdags... Men men... Hoppet är det sista som överger människan...,, =)

Idag blir det en lugn dag och ikväll blir det idolfinal.. Hoppas larsfjanten åker....  Jaja.. Nu ska jag och Xerox ut en sväng i det kalla vädret...

Ha en skön härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback