Uppdatering

Har fått fyra söta små kattungar, för tillfället är de en vecka och två dagar gamla... Utvecklas enormt just nu.. Riktiga sötnosar..... I övrigt är det mycket projekt på gång, vi har för tillfället inget vatten, så det är ett projekt.. Min snälla pappa hade dock tagit tag i det där och fixat en dränkpump... Ett annat projekt är sovrummet, en dag fick jag nog och rev ut alltihopa... golv, väggar, förråd...hela rubbet... Så nu är det också ett projekt... Har faktiskt även beställt ett kök, så nu är även det ett projekt... =)
Och vårt förra projekt badrummet är inte riktigt färdigt.....

Så projekt finns det gott om, nu ska det bara till pengar och energi för att färdigställa saker och ting.. Längtar som attsingens till att jag får ett eget sovrum... Det är lyx det.... =)

Idag fyller min kära far år så det blir grillat där, har bytt bort ett pass med Elin bara för att vara med på detta lilla familjeevent...storartat.... Så jag börjar inte jobba förrän tio ikväll... Ska fixa i ordning det sista och åka nu....

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Man vill ju liksom se lite bilder från projekten;-) Krammmm

Postat av: Lina

Jodå, det är bara bra med mig... Men jag längtar tills jag har semester igen, i augusti... Själv då? krammm

2008-07-04 @ 10:19:02
URL: http://linaspekulerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu får du nog uppdatera lite igen...=)

2008-07-04 @ 12:28:22
URL: http://zazzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback