Uppdaterad

Sådär då har jag uppdaterat allt lite, har så otroligt fullt upp just nu så jag hinner inte med någonting... Idag har jag bårde arbetat och varit på mary kay möte, jag har även hunnit med att sova två timmar på förmiddagen, skönt, men jag är fortfarande hur trött som helst, tror att jag eventuellt måste ta och lugna ner mig lite med alla projekt och mål... hemska tanke.. Fast det kanske räcker med en lugn helg så att jag är fit for fight igen... Hoppas...

Imorgon ska jag jobba hela dagen förutom fyra små timmar mitt på dagen, då tänkte jag hinna med ett IKEA-besök och köpa ett nytt tvättställ och en ny blandare samt en bänkskiva, ska måtta lite nu innan jag går och lägger mig tänkte jag... Vi håller på att fräscha till badrummet uppe lite, det är rätt sjabbig som det är idag, så nu har vi målat det vitt vilket gjorde en otrolig skillnad, nu ska vi bara fixa resten av pysslet...

På fredag kommer Jenny och Jocke hit för första gången, vilket ska bli jättekul, dock hade man ju velat att huset skulle vara lite mer klart, men hellre roligt nu än om ett halvår =)

Ska bli roligt att träffa lilla Emma (som är deras bebis...) har bara träffat henne en gång och det var nog i november, jag fullkomligt älskar bebisar... =) SEn ska det bli roligt att se om Xedor och Xerox fortfarande är så lika som de har varit hela tiden (de äger Xerox bror...)

GI-dieten känns fortsatt bra och jag har inte fuskat en gång,-...vilket är otroligt med tanke på att det är mig vi pratar om....  

Nej ska måtta badrummet nu och sedan ska jag gå och lägga mig... skönt värre...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback