Snillen spekulerar

Jag tror att GI-metoden börjar påverka min tankeverksamhet, i varje fall är jag inte riktigt lika snabbtänkt som vanligt... Men priset tar ändå Elin (också en sann GI-utövare) Vi satt och tittade på film här i veckan; Ciao Bella för er som sett den. I varje fall så är det två tjejer som stannar och pratar med en kille och när de går därifrån så säger den ena tjejen
- "Han var ju gullig"                 varpå den andra svarar
- "Ja, men han var ju ingen Einstein direkt"  
Varpå Elin säger... "Meh Einstein är väl inte så jävla snygg..." 

Ja vad ska man säga... Jag skrattade så jag höll på att dö (tilläggas ska att Elin kört Gi i en och en halv dag då detta uttalande kom så jag vet inte om hon kan skylla helhjärtat på det....) 

Annars har jag gjort hur mycket som helst hemma i veckan, försökte lägga ut kort vid två tillfällen, men bloggen ville inte riktigt samarbeta... Men jag ska fixa kort i veckan-    

Jaja, trevlig helg på er allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha... Ni kommer och få fnatt av det där GI ätandet... Oj, vad det kommer bli jobbigt på jobbet... två nya pusar och ta hand om:-D

2008-01-12 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback