Jobb och GI

Idag är första dagen av mitt nya liv...(igen=) Men det känns riktigt superbra och som att det är första gången det känns som att det är helt överkomligt...   Mina nya mål är att gå ner ca 5 kg till i mars då vi ska åka till Indien.. och egentligen är inte vikten det viktigaste utan mer om hur det känns att utöva yoga på stranden i bikini, vilket jag tänkt göra där..  Just för stunden skulle det kännas mest mardrömslikt faktiskt =)

Lina frågade mig om GI och lite hur det fungerar och så, mitt svar var

"jag vet inte alls hur det fungerar, men jag vet vad jag gör"

Klockrent.

Just nu är det jobb igen.... Jag har nyss fixat en blogg till Lina, hon finns nu på
www.linaspekulerar.blogg.se  Roligt värre.. (och ja, vi jobbar hårt, bara en tillfällig paus =)

Ha en skön vecka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback