I spåren av ett geni...

Smartheten har fortsatt under kvällen... Min sambo skulle komma hit och lämna lite grejer jag glömt och samtidigt köpa med sig snus till Elin. Dock är det jag som aldrig har snusat (eller ja, två veckor i sexan då jag var..ehm...cool...)Jag köpte dock under den tiden aldrig ens en egen dosa, herregud, jag bakade inte ens snusarna själv.... Som sagt....cool. =) 

Hur som helst.. ungefär så här löd samtalet.

-Du, kom ihåg att köpa general white till Elin
-Påse? 
denna delen tänkte jag dock bara, men ärlig och utan fasa för att andra ska upptäcka min bristande (GI) smarthet  så tänkte jag..
-Nej dosa... 

vad tänkte jag, en påse full med snus??? 

Jaja... Man kan inte vara smartast jämt... och smarthet skrev jag bara för att jag inte kom på hur intelligens stavades... om det nu stavas såhär... måste vara ngt form av rekord av slötänkande just nu... Men jag är glad.. känns lite som man är smålullig...  

Kanske borde gå och sova nu så jag är lite pigg imorgon... 

Sov Gott!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback