Hallmöbeln, snart klar

Idag har jag och Ken klätt dynan till vår nya hallmöbel, jag är riktigt riktigt nöjd. Blev bra, och vi gjorde det tillsammans...  Ska försöka få tag på krokar imorgon så kan jag ta kort och visa resultatet... Blev mycket ljusare och bättre än före.. De gamla möblerna fick flytta ner i källaren, och i byrån ska jag nog ha alla mina pysselsaker...

Helgen blir rolig, Imorgon kommer Ida och Fredrik och spelar kort, sen på lördag ska vi till Maran och Jessica, gå och kolla lite i inredningsaffärerna i Sigtuna och sedan ska vi äta buffé. Ska ta kort om jag skulle göra ngt fynd..

Idag hade jag Mary Kay möte och modig som jag är hade jag ställt upp på att vara modell vid make up:en vilket resulterade i att hur många som helst satt och tittade på mig medan jag skulle lägga en make up efter anvisning,.. var man inte nervös och darrhänt innan var man det definitivt nu, men det gick helt okej... Fick troligen min första nya konsult idag också. Jättehärlig tjej som heter Malin, kommer gå jättebra för henne, så det känns underbart!

Ska gå ner till min sambo nu och försöka sova lite, klockan är trots allt 03:15 och jag har vänt på dygnet helt totalt... Måste vända tillbaka det... snarast...

Räknade ut att jag ska jobba (ordinarie tid) 203,5 timmar i januari.. VIll helst inte ha fel dygnsrytm då, sen har jag ju även några mary kay inbokat... Spännande värre....

Trevlig helg allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback