En lista då...för er som har tid...

Jag är:  Kreativ, upptagen, glad, positiv, grand danois ägare, djurälskare, snäll, sambo, restokig, Inredningsintresserad, mary kay konsult... Och hur mycket mer som helst...

Jag sover: Inte när jag är trött tyvärr (då hade jag gått och lagt mig för länge sen, däremot somnar jag så fort jag lägger huvudet på kudden... ingen sömnlöshet här heller..)

Jag blir glad av
: Att umgås med mäniskor som är positiva och ger energi...

Vem kramade du senast
: Mimmi, då hon slutade jobba för en timme sen..

Vad sa du senast: Ja jo, jag ska gå och lägga mig alldeles strax (ca en timme sen....=)

Gröna eller röda äpplen
: Röda, för gröna ilar mer i tänderna....

Vem ringer du när du blir arg: Lite beroende på vad/vem jag är arg på, jag ringer den som jag tror är mest insatt och kan ge mig de mest kreativa råden och även de jag tror lyssnar bäst... Sen får ju naturligtvis Ken höra det mesta....

Vad skulle du behöva just nu: Slappa och sova och kolla på hyrfilm i ett par dagar... Ha projektpaus... det går dock starkt emot min natur....

Har du snygga skor: Minst 15 par... =)

Vilken tid gick du upp idag: kl 7 ringde kl, men jag kom väl upp kvart över kanske...

Vad var det första du sa imorse? Nej lilla gubben ska vi vakna till och gå upp kanske? (japp jag pratar med hunden då vi är själva hemma....)

Har du sovit i din egna säng inatt
: Japp, inatt blir det dock på jobbet...

Har någon annan sovit i din säng i natt : Ja Xerox och båda katterna låg där då jag vaknade...

Vad såg du senast på tv: Vi äter oss till döds...

Kan du spela fotboll: Beror väl egentligen på kriterierna.. Men jag tycker det är asroligt, men duktig, nja, positiv O Ja.

Senaste personen du skickade ett sms till
: Jessica

Senaste personen som du fick ett sms av
: Jessica, hon undrade över mina sniglar i akvariet =)

Senaste personen du ringde till: Ken

Senaste personen som ringde till dig: Sara

Senaste personen som fick dig att skratta: Elin

Senaste personen du hörde sjunga
: Mig själv...=)

Senaste personen som fick dig arg: Jag blir oftast inte arg... däremot lite smirriterad.. kanske någon klient...eller Ken... Lägger inte sånt på minnet...

Senaste filmen du såg: På smällen

Senaste låten du lyssnade på:
Lyssnade nyss på ngt band från heby på myspace...

Ditt liv med ett ord
: Action

Gjort idag:  Gått upp, ätit frukost, gjort mig i ordning, lämnat xerox på dagis, haft konferens, åkt till Ikea och handlat tvättställ, släpat in alla mina "fynd" i bilen själv, skulle GI luncha på mcdonalds salladerna var dock slut så det blev en påse minimorötter =), åkt till jobbet, jobbat, Nu sitter jag här och skriver och snart ska jag gå och lägga mig...

Vad drack du senast: vatten

Vem är du kär i: I Ken och naturligtvis i mina djur fast på ett väldigt platoniskt sätt =)

Vad ska du göra imorgon: Sluta jobba, åka och handla, åka hem och fixa till i badrummet samt städa och gå med hunden, sen kommer Jenny, Jocke, Emma och Xedor på besök, då ska vi gå med hundarna, gulla med bebisen, laga mat och dansa dansmatta...

Har du gråtit till en film någon gång
: Ja men jag blev inte så känslosam förrän i slutet av gymnasiet... eller jag grät förresten till never ending story då artax (hästen) sjunker i kärret... och då var jag väldigt liten...

Sista meningen innan du går: Allting löser sig till slut.... Det är en värdslig sak som Karlsson skulle ha sagt.... =)


Tog denna lista direkt från Sara, ngt måste jag ju också fylla ut min blogg med... Ska  snart lägga ut bilder på vår minibadrumsrenovering ska ni få se... Nu är alla möbler till badrummet nere beställda, det är viskan vit 130 cm från aspen... Känns kalasbra...

Jaja sov gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback