Tjingeling

Idag har jag ätit makaroner... Det var en bra måltid ur kostcirkelns synpunkt..... =) Nej-... Shit vad jag längtar efter ett kök just nu. Har fått för mig att jag ska laga massor av god och nyttig mat samt baka massor av saker där...

I vanliga fall tycker jag inte speciellt mycket om att laga mat eller att baka för den delen... Men som sagt, det håller säkert en månad eller så när det nya köket är på plats...

Idag har det varit relativt lugnt på min front.. städat och tvättat lite men i allmänhet bara varit riktigt riktigt trött...

Har semester i fem dagar till, och känner väl egentligen att jag borde utnyttja den till ngt vettigt, men jag orkar verkligen inte. Var ute och gick med Xerox idag och snön var hur djup som helst, pulsade fram genom snön och det kändes som om min kondition mer tillhörde en gammal gammal gubbe....

På onsdag ska jag dock till sthlm och färga om mitt hår, mycket efterlängtat. På torsdag jobbar jag och på fredag är det julbord med firman. På tisdag ska jag in till Västerås med Elin och försöka julshoppa lite.... Får väl se hur det går...

Idag är det kortspel hos svärföräldrarna, förutsatt att Ken och Bosse hinner klart med sitt kaklande i rimlig tid, vilket jag i och för sig betvivlar....

Men men.... Julstämning åt alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback