Jaha.. så var det lucka nr 5...

Igår var det födelsedagsfirande hos farmor och farfar... God mat och stoj och stim då Jimmy och pojkarna var där...

"man behöver inte se bra ut, bara man har ett gevär"

Haha, direkt citat från Kevin... Vad barn säger roliga saker, nämnas bör dock att han sa det då han satt och tittade på skidskytte.... =)

Idag har det varit en lugn dag, mest för att energin till att göra ngt inte har funnits. Ken åkte just iväg och ska hämta hem vårat kökskakel.... Han har donat på med köket han.. dock så donar han endast på kvällstid... Han är helt enkelt inte någon morgonmänniska...

Idag ska jag måla ramar inför mitt öppna hus som jag har på söndag.... Sen är det massa andra tråkiga måsten så som tvätt och såna grejer, men det återstår väl att se vad som blir gjort...

Hittade en gammal "to-do-list" (skrev jämt såna förr...) Och på den listan stod vad jag skulle hinna med på en dag, och jag skojar verkligen inte då jag säger att jag inte har genomfört så mycket på två månader nu... =)

Nej om jag skulle ta och sätta igång... Eller ska nog msn-prata lite till först sen ska jag...... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback