I´m dreaming of a white christmas

Vilket jag också fick..... Någorlunda i varje fall, men jag är inte den som är den... =)

Julen var härlig, lite ovanlig då vi inte var så många som i vanlig ordning och det saknades väldigt många barn, de för mig gör julen....  Men men, nästa år är vi full styrka igen... =) Och med inte så många i år så tror jag vi var 17 st  i år =).

På juldagen så firade vi med Kens släkt och där kom vi i varje fall upp i tre barn,.... Om man inte ska räkna tvillingarna som är 14 år... isåfall var det fem barn...I och för sig var de nog ivrigast på paketen...

Jag älskar julen, men nu när den är över så får det gärna bli sommar för min del... Men icke först ska jag och Ken fira 55 år tillsammans.... =) Jag fyller 25 och han 30. Jämt värre... Men det är ju nästan tre månader dit så jag kan ju slappna av som 24 åring ett tag till... =)

Just nu längtar jag till ett lagom färdigställt hus och tills dess att jag går av mitt femdagars jobb pass på måndag... =) Blir en fet lön i Januari.... Vilket jag verkligen är värd.. =)

Snart är det nyårsafton också.. Själv firar jag den på jobbet... =) Eller firar och firar, jag spenderar den på jobbet... =) Bir väl lite gemensam nyårsmiddag och så i varje fall... 

Nej, nu har jag bättre saker för mig...

God fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback