I like Shoes....

product view of: Grace sandal
Dessa skor har jag inhandlat idag, så sjukligt snygga, och säg inte detta till Ken, men jag nöjda mig inte endast med dessa par utan jag köpte även ett par i klarrött.... =) Så Kan det gå.... =) Men idag har jag även köpt en julklapp.... inte illa....

Till mig själv blev det även två klänningar... =) Jag köpte även en bok med musikaler så jag har spelat och sjungit sen jag kom hem.... =) Köpte även en ukulelebok och en saxofonbok... Här ska spelas... Har ju faktiskt semester i en vecka och en dag till....

Imorgon ska jag in till Järnboden och titta på tapeter till köket och i helgen ska vi kakla. Nu är väggarna i stort sett klara... förutom tapeter då...

Överhuvudtaget så känne det som härliga tider just nu... Jag älskar julen och allt som hör till.. Att köket börjar likna ngt hjälper också till.... =)  Tänk att äntligen äntligen få lite ordning här hemma... Otroligt vad många =) jag skriver... Måste vara för att jag känner mig glad idag...

Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska inte säga något!! =) Använd dem flitigt!

2008-12-09 @ 14:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback