På återseende....=)



Nu ska vi utomlands igen... Underbart.. Åka ifrån regnet och vårt kaos hemma för en stund... SKÖÖÖÖNT!!!!
Bilden tog jag i Indien, i palolem, då vi tog detta kort hade vi gått en bra bit... Då vi låg längre bort till vänster än vad som är med på bilden... Var finast strand där borta..

Nu ska jag läsa böcker ladda batterierna och vara sådär äckligt romantisk med Ken...=)  Vi firade förresten 4 år igår... Så vi var in på bio i sällskap med mina föräldrar,... Blev lite spontant på kvällen sådär.. Egentligen hade vi bestämt att vi inte skulle göra ngt då vi skulle ge varandra resan i present... Men sådär kan det bli ibland... =) 

Idag är det bara en massa praktiskt som ska fixas... Så det blir en rätt trist dag.. Packa, vattna blommorna, tömma och byta sand i alla kattlådor... Tömma ur bilen för jag ska nog få den städad när jag är iväg... Eller få och få.. Jag ska nog betala för att få den städad... Imorgonbitti skjutsar vi Xerox till Ida och sen åker vi..... Ska bli så jäkla skönt... Har varit så trött ett tag... Nästan så trött så jag inte varit optimist längre... Men bara nästan.. =)  Och imorgonkväll badar jag i medelhavet....

Nu ska jag tömma kattlådor... Sen är det packning på listan...Intresseklubben antecknar va? ....=)

 Ha en skön kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback