Long gone...

Spisen är borta, dock inte helt bekymmersfritt..tror jag har skadat mina händer rejält.. Har så ont efter den där jäkla bilmaskinen... Tror ni inte att den gick sönder också då... maskinen alltså.. FIck hyra en idag och sen fick Ken göra klart det sista... Tog honom inte lång tid en halvtimme kanske... Med maskinen vi hade innan hade det nog tagit uppåt 2 timmar eller så.. Fast den vi hade var köpt på rusta för 300 kr.. Den här kostade nog några tusen....  Kvalítée...=)

Idag var jag på ljusparty.. Fanns rätt mycket grejer.. Ska ha ett själv i Oktober tänkte jag så då får ni gärna komma... ska skriva datum och tid så fort jag vet.... =)

Nu ska jag gå och lägga mig, riktigt seg idag också.. På fredag är min semester slut och jag är nog tröttare än någonsin..Härligt va?  Men vi åker ju snart utomlands så det är helt okej. om 15 dagar åker vi... Ska bli underbart härligt faktiskt... Sen när jag kommer hem ska jag ordna upp mitt liv... Ni vet rensa i röran, kasta städa, organisera så saker ska gå smidigt och snabbt... Ni vet den där tanken man har varje gång man har storstädat och det är sådär otroligt fint.... Nu ska jag hålla det såhär....=) den orealistiska tanken ni vet...=)

(vanligtvis går det bra någon vecka tills man har över folk på förfest/middag och man stökar till och inte orkar röja det sådär jättenoga morognen efter sen byggs det bara på.....)

Men men.. Den här gången..... Vänta bara..

Ha en skön vecka....

Kommentarer
Postat av: Lina

jag måste bara klargöra att när du åker om en vecka så har vi en vecka semester kvar... För vi ska vara borta två veckor... moahahaha... Ha det så kul på din semester oxå... Vart ska ni??? Krammmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback