It started like a love affair....

Jag har hittat den....Tapeten till mitt sovrum... Nöjd med mitt val vilket jag aldrig brukar vara, men jag tror detta blir snyggt.... Är nöjd med affären där jag hittade den också, de hade som en bruten spegel... Eller rättare sagt 5 små speglar i en båge, och hängde man upp tapeten där framför så såg man hur den skulle se ut på en hel vägg, eller rättare sagt ca 4-5 våder bredvid varandra. Asbra ju.. Jag tycker det är supersvårt att se det framför mig annars.. Men nu är jag så nöjd... =) Hoppas det håller i sig... 

Hittade även en annan tapet som var som en dröm.... Men lika dyrbar som en bra dröm var den också... Så jag måste hitta en liten vägg där jag kan ha den.... Och jag tror jag vet var... =)  Men det får bli ett mycket senare projekt och tills dess har jag nog ändrat mig hundra ggr =) 

Dock har man ju ett svårt val att ta ställning till... Fega med tapeterna -ni vet. svart, vitt grått beige eller liknande kanske lite medaljongmönster, blommor eller liknande... Eller ska man bara ta en totalt urspacead tapet som är sjukt cool, men som man troligtvis tröttnar på rätt fort, men då tapetsera över den? I sovrummet safeade jag, men jag funderar fortfarande över köket... =)  Jag menar en fondvägg går ju fort att tapetsera om, ,men samtidigt så tröttnar jag sjukt fort på färger... 

Vilken härligt ytlig blogg jag har och vilka otroliga problem och svåra frågeställningar jag ställs inför..... =) 

För att byta ämne helt så är det Hebykarneval i helgen.. Min närvaro där har varit sisådär sista åren, men förut var den prickfri... vet egentligen inte om jag är så jättesugen. Men jag ska till Ida först och förfesta lite där och så.... På fredag fyller farmor år så då ska jag först shoppa present sen ska vi väl dit på middag antar jag...

Nästa tisdag åker vi.. Jag är totalt oförberedd. Borde börja kolla upp sånt nu, men jag tror jag tar tiden då jag ändå kommer vara bakis och trött på Söndag och gör det... =)

Tillbaka till ytligheten så har jag hittat två helt nya och förhoppningsvis underbara märkesoutletsaffärer här i närheten, Ska nog göra ett besök i en redan på fredag, mina förväntningar är skyhöga... =)   

Nej om man skulle ta och gå och sova då.. Imorgon är ju ändå en ny härlig arbetsdag... Det här veckan är jag nästan 130 timmar på jobbet.... Sunt... =)  Men men... Snart en veckas sol och bad... Lovely...

Sov så gott....

Kommentarer
Postat av: sara

outlet....här?? coolt...ses i kväll..

2008-08-15 @ 07:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback