Home at last

Hemma igen, Blandade känslor.. Är sjuk vilket är astråkigt.. Men kan dock spendera hela dagen med att gosa med alla djur... stort plus.. Dock bara att öppna dörren hemma och inse att... just ja..vi lever ju på kräm och mjölk för vi har inget kök... Den känslan var ett stort minus... speciellt efter att ha haft all inclusive och haft massor med mat att välja mellan..

Vi hade en oerhört härlig resa i varje fall... Vi var till saharaöknen och red kamel, sov i öknen under bar himmel... (ska tilläggas att i sahara öknen finns sandormar, skorpioner, svart kobra.. och mycket mycket mer farligt..) så att sova kanske var att ta i.. Men jag låg i varje fall på en säng under stjärnorna och slumrade till korta stunder... =)

Det var en härlig resa och oerhört välbehövlig...  kan tyvärr inte ladda upp några bilder då vår dator krånglar för tillfället.. Men det kommer...

Nej nu ska jag kolla igenom de 130 mailen jag såg att jag hade... så på återseende...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi väntar med spänning på bilderna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback