Grattis

Kevin som idag fyller hela 5 år, värst vad tiden går fort.... =)

Idag ska vi fira Kens mamma som fyllde 50 här i veckan, det hade jag absolut ingen aning om eftersom min drummel till Sambo helt hade glömt bort det, men han blev påmind i telefon av sin mamma då hon faktiskt tyckte det hörde till att säga grattis... Kens förbryllade ansiktsuttryck var värt en del... =)

efter det ska vi vidare till Sigtuna där vi är bjudna på mat av Jessica och Maran, blir nog lite poker också skulle jag tro.. Ska bli otroligt roligt, var längesen vi var där känns det som..

Igår var vi till Jenny och Jocke i Bålsta... Det var trevligt, men Ken hade sån huvudvärk så det blev tidig hemgång, tyvärr.  Men det var spännande att se hur hundarna gick ihop... De har ju Xerox bror, en stor grand danois på 70 kg, + att de har en rottweiler hanne på 40 kg eller liknande... hela kvällen gick dock bra... (hade andan i halsen där ett tag)....  De ska dock kastrera bägge två så snart  kan man  slappna av.. Rottisen har nämligen lite attitydsproblem... =)

Imorgon kommer min pappas kusin hem till oss och kollar över vårt värmesystem och skriver ett kopplingschema så att  Kens bror kan koppla in det där till oss... smidigt värre, börjar bli rätt kallt hemma faktiskt...

När vårt kök är klart så ska jag börja bjuda in människor på mat och spelkvällar ska bli härligt att kunna ha lite ordning hemma och kunna ha folk på besök utan att dö av röran runt omkring...  Mamma hade passat på att visa vårt hus för lite människor medan man är utomlands... Och jag kan inte ens beskriva röran som råder där...  minus till henna p.g.a det..

Nej hem och byta om då kanske.. Ska bara vattna mammas 123 blommor först... puh... 

Ha en trevlig helg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback