Ansträngande

Kom på en dag att jag inte ville ha den öppna spisen i sovrummet kvar... Sagt och gjort.. Började riva den direkt, impulsiv som jag är... Hade jag vetat hur jobbigt det skulle bli hade jag aldrig gjort det... Ska försöka bli av med det sista ikväll.. Men tro mig den är rejält murad... Det sitter stenhårt... Håller på med bilmaskinen, men ändå tar det hur lång tid som helst att få bort en enda liten tegelsten... Men men... Jag har resultatet i huvudet så det är väl bara att  köra på.,...

Faktiskt väldigt trött just nu.. var på zonterapi idag, hon sa att jag stressade för mycket och att jag skulle använda avslappningsband för även om inte jag led av det så gjorde min kropp det.... så jag ser framför mig hur jag ligger i sängen i vårt nya sovrum och lyssnar på avslappningsband... Återstår att se,... =)

Igår vad jag över en sväng till Mia och Matthias och fikade lite.. Kul att se dem, det  var ett tag sen.. Hade dock en partysugen Sara som ville gå ut, men ingenstans inom mig kunde jag hitta motivation till det... Så det var skönt med en soft kväll.. Och det var nog tur det, höll på att försova mig som det var till min zon.tid idag... Dock har jag sjukt busiga kattungar som väckte mig genom att välta ner kanten till badkaret... dånade rejält kan jag säga... =) Vaknade en meter över sängen...

Nu ska jag väl ta tag i den där jäkla spisen. Motivationen är i botten, men allt som är gjort är gjort......

Ha en skön kväll.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback