adventure....

Utmanad....
Blev utmanad av Sara

tre saker jag gör när jag vaknar:
Snoozar fyrtio ggr...
Sätter i linserna för utan dem ser jag ingenting...
Går en promenad med Xerox

tre saker jag måste ha under dagen:
Ngt ätbart...=)
Social kontakt
Ngt att göra

tre personlighetsdrag på mig:
Omtänksam
Kreativ
Pratglad...

tre saker jag gärna ägnar mig åt:
Inredning/renovering
Träffa människor
Vara hemma med djur och sambo....

tre saker jag är rädd för:
Getingar.....
Hajar
(och ngt lite mer djupt...=) Att sitta på ålderdomshemmet och ångra massa saker man aldrig gjorde...

något jag drömmer om:
Att älska mig själv 100 % och vara nöjd med mig själv.
Att inte ångra någonting på ålderdomshemmet.... =)
Att alltid ha mål i livet... 

person jag utmanar:
Marit



Sådär... Ingen kan säga att jag backar en utmaning...  Nej nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka iväg... Heby Karneval ikväll... =) ¨
på återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback