Renovering på G

Känns så härligt, äntligen börjar renoveringen gå framåt.. Har tyvärr alldeles för några förekort.. Synd synd, men ska bli bättre på att ta även såna och lägga ut förändringarna här.

Snart är halllen färdig, förhoppningsvis på måndag då jag går av mitt jobbpass så kommer jag hem till en ny fin hall.. Älsklingen där hemma har dock ett hemligt projekt på gång som både oroar och gör mig nyfiken på samma gång, med mitt kontrollbehov vill jag ju gärna vara med då det gäller stora beslut, men här har jag inte haft ngt att säga till om. Men det blir säkert bra (intalar jag mig själv..)

Snart är det bara en vecka kvar till Jul, tiden går så sjukt fort... Tänk om det varit så när man var liten och bara längtade till julen, sista veckan bara släpade sig fram då, nu är det tvärt om, man vill ha mer tid före jul att hinna fixa och liknande..
Har köpt julkort jag hade tänkt skicka, ska nog försöka få iväg dem på måndag, men det återstår att se om de kommer fram i tid...  Men det spelar ingen roll, jag glömmer alltid någon som jag borde kommit ihåg och sen får man dåligt samvete för det... totalt onödigt egentligen, jag tänker ju inte så när jag själv skickar iväg korten, jag vill bara att den jag skickar till ska bli glad...  Ska ta bort dåligt samvete tanken..

Håller på att träna in ett nytt kommando på Xerox, ganska kul faktiskt..  kommandot ska bli "pang" handlingen ska bli att han lägger sig på sidan och spelar död... Återstår att se hur det går... har fått honom att lägga sig på sidan nu, dock tar det nog nästan en minut innan svansen slutar vifta...=) En halvdöd hund med andra ord...=)

Ska väl plocka in en gran nästa helg.. Ska bli spännande att se hur mycket och hur fort mina katter kan riva pyntet i den.. Gjorde flera stora jularrangemang för några veckor sen.. Och i dem finns inte ett enda pynt kvar... katterna har dragit runt och lekt med det där. Vet inte hur många krossade glaskulor jag plockat upp...  Och de har lika roligt varje gång.. Jag har aldrig varit med om vildare katter... Jag har i och för sig aldrig varit med om gosigare katter heller, så man får ta det onda med det goda...

Förra helgen hade jag riktigt roligt två utekvällar på en helg, en i Sala och en i Gävle. Men det känns som jag hade kul för ett halvår så vi får väl se när det blir nästa gång...=)

HA en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback