Kvinnlighet

Gjorde ett test om hur pass kvinnlig jag var...detta var mitt resultat..



Din poäng: 225
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

Totalt har 153010 personer tagit testet. Den genomsnittliga kvinnlighetspoängen bland alla dessa är: 113.606542056

Jag är långt över genomsnittet ju... Och jag som alltid har betraktats som en pojkflicka... det ligger väl i och för sig mest i attityd...  Men det här testet handlade ju mest om stil och så...

Gör testet på...
www.environstudios.com/quiz/kvinnlighet.php 



Hmm, nu är jag tvungen att göra ett test om min manlighet också....

Din poäng: 85
Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'.
Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.

Totalt har 259456 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 110.963639307

Okej.. ehm, nu är jag lite förvirrad... jag är en kille, men det är ingen tvekan om att jag är kvinnlig.....  jag måste själv säga att jag är en väldigt spännande och orginell person, men min gräns går nog där...=)


Imorgon är det nyår.. Blir rätt lugnt för oss vi ska till Ida och Fredrik ( de som köpte vårt förra hus) och äta middag och dricka champange och spela kort.. Ska bli trevligt och känns väldigt lagom faktiskt...


Gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback