Julfirande och trasiga tekniska prylar

Det började med att jag glömde mobilladdaren i bilen under natten....inget mer batteri, obotlig optimist som jag dock är tänkte jag att den nog skulle kunna ladda upp sig.. Men nix, bilen startade inte på jobbet, men ordentlig som jag är så har jag ett par startkablar... Så den gick igång, kvällen då jag skulle hem gick den dock inte igång ens med startkablar, men Ken kom och fick igång bilen till slut.. Så i fredags var det bara att bege sig till biltema och köpa ett nytt batteri, men det positiva med det var i varje fall att jag fick en chans att gå på IKEA, det besöket resulterade i massa små och stora förvaringslådor till min skrubb... Ken är på verkstaden och gör en hylla till dem just nu.

Sen var det min kära telefon.. Den bara lyser vitt på displayen och fungerar inte alls... Därför kommer det inte komma ngt kort på ett litet tag nu... Hur tråkigt som helst...  Men ska först få låna Saras gamla mobil...(tack så mycket). Sen skulle jag få ta min mammas nuvarande mobil för hon har beställt en ny.. Tråkigt sånt där, så alla nummer jag hade är borta.. för jag hade tydligen inte sparat dem på simkortet....ovanligt dumt...  

Jaja hur som helst..

Igår var första julfirandet med Sara, Jimmy, Jack , kevin, mamma, pappa, farmor, farfar och vi.. Det var riktigt trevligt óch mysigt och jag fick världens bästa julklappar. Två fina buddahuvuden, en jättefin ljuslykta och små koppar av Sara m familj och av Mamma och Pappa fick jag två jättefina ljusstakar och pengar till badrummet...

Så fort jag har en kamera så ska jag ta bilder på allt...  Älskar verkligen julen jag.. Att få träffa alla, äta mat och spela spel och umgås helt enkelt... Jättemysigt..

Nej nu ska jag och Xerox ta en promenad hem till mamma och pappa... 

Ha en jätteskön jul nu!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback