Jobbigt att jobba...

I varje fall då man kunde vara hemma och njuta av sin nya hall. Fick bilder av sambon idag, ska lägga ut dem så fort jag kommer hem.... Hans lilla projekt som var två inbyggda hyllor med spotlightbelysning blev hur bra som helst. Vår hall är verkligen som natt och dag om man jämför med när vi började.. Nu ska bara trappen fixas sen är hela hallen klar... Känns ljuvligt..

Nästa projekt blir badrummet. Dock tycker jag att det är otroligt svårt att hitta badrumsmöbler som är fina.. Vet heller inte om jag ska ha valnöt eller vitt. Jag tycker den mörka valnöten är jättefin, men att den ljusare inte alls ser bra ut. Vitt känns ju också som ngt man inte kommer tröttna på + att det är väldigt fräscht.. Ken velar dock om han ska hålla med mig i den frågan eller inte... Återstår att se hur det blir... Badrum är verkligen hur dyrt som helst så vi får väl se hur allting blir....

Finns så himla mycket fina och roliga saker på internet. Man ser mycket då man läser på andras inredningsbloggar. Dock är det mesta helt otroligt dyrt....

Får jobba en massa Mary Kay för att ha råd med det...

Vad fort tiden går nu.. Snart är det jul. Jag älskar julen. Att man får träffa alla sina nära och Kära.. Att få handla presenter.. att få pynta hemma, att tända ljus och lyssna på låtar som man kan sjunga med i varje litet ord på.. Ska bli jättehärligt med jul helt enkelt..
Hoppas min raring till hund överlever julstressen bara... Det blir hans andra julafton, men i år blir vi många fler än förra året. Tror vi blir runt 30 st i år.. Men jag har inte räknat.... Och är det någon som har kontrollbehov så är det min hund. Han vill gärna veta exakt vart alla är och vart de ska.... Tror bara att han kommer ligga och vara helt lugn...blir nog för mycket för stackarn... Men han älskar att få paket.. Lärde sig det förra året.. Att öppna och så. Nackdelen är bara att han tror att alla paket är till honom så man får ha lite koll så han inte traskar till granen.....
 
Ska gå in i veckan och köpa ett jätteben till honom och slå in.... Men jag har så svårt att hålla mig från att ge presenter direkt....  Men jag måste ändå in till Uppsala och kolla på badrumsinredning.

Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Marit Stridh

Hej sötmos! Vad kul att läsa din sida!! Visste inte att du hade en blogg. Superkul!! Hoppas allt är bra med dig gumman! Det var skoj att ses förra helgen! =) Party party. Adressen till min blogg är:
www.mysweethome.blogg.se (när du har gått in på den sidan så skriver du till /thehavenofelves i adressfönstret.) Användarnamn: narren lösenord: gumman. Hoppas det inte blev för krångligt!! ;) Puss och kram!

Postat av: sara

VALNÖT!!!!!!!=)

2007-12-18 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback