Före och efter bilder

Skönt, nu är jag ledig tills på onsdag... Med andra ord i dag och imorgon... Idag har jag inte gjort mycket med tiden än så länge, men jag är ju som sagt en kvällsmänniska också...

Idag tänkte jag ta itu med vårt förråd nere.. Riva bort plastmattan och grunda ovanpå tapeten... Det är inte meningen att det ska bli ett perfekt resultat, bara lite ljusare och finare... Blir nog en städskrubb och lite arbetsklädsförvaring där...

Först måste jag bara fixa ngt att äta och det är så otroligt tråkigt... Nästan så man funderar på att ringa mamma och fråga vad det bjuds på där...=) Det var nog en ganska bra idè faktiskt.... IBland är det skönt att vara liten...

Jag lovade ju lite före och efterbilder på hallen så här kommer de...

Före:
image11image12image16image13
image15
Efter:
image14image18image17image19

Lampor som kommer sitta i min hall:



Nej om man skulle ta och ringa mamma kanske =)

Idag går mina tankar till Sara, Förstår att det är tungt ibland... Boka Jimmy som "barnvakt" kan vi åka och göra ngt roligt i vår.. Spakryssning eller ngt kanske?

De går även till TIna och Andreas, Vad otroligt duktiga ni är som fixar jobb och boende så fort... Eran flytt kommer gå hur bra som helst...

Och sist (och troligen minst) går de till Marit, Tycker du är jättetuff som bara flyttar till en ny stad utan att känna någon eller ha ngt jobb fixat.. Du är modig du!

Ha en skön och mysig kväll nu!


Kommentarer
Postat av: Marit Stridh

Ojojoj! Shit Vilken häftig hall! Så himla stilrent och fint! =) Impad!!

Båda tröjorna är från H&M, kostade 149kr st, så himla billigt tyckte jag! En kompis hade varit in på H&M i stan i Västerås idag men då var den grå/vita slut. Men jag köpte min på Hälla.

Ha en bra kväll gumman!! Massor med kramar!!

Postat av: sara

Skit snyggt!!!!

2007-12-18 @ 15:43:14
URL: http://zazz1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback