Avesta, jobb och filmkväll...

På en och samma dag.. starkt jobbat av mig faktiskt.. 

Dagen började med att jag och Sara åkte in till Avesta, jag var ganska duktig att hålla i pengarna idag och enda inköpen var en tröja från Vero moda och några doftljus från yankee candle..  Sen var det bara hem att packa för jobbpasset och bege sig till jobbet.   Alla klienter sover nu så Andreas frågade om vi skulle titta lite på film.. Och nattuggla som jag är så tackar jag självklart ja...  Så nu kommer man inte i säng före tolv idag heller..

Nu ska jag duscha och kolla på film...

Kommentarer
Postat av: Marit

ja, det vore riktigt mysigt att flytta tillbaka sen. Martin har lite drygt 2,5 år kvar i skolan,så det är ju ett tag förstås! Men men, allt visar sig i slutändan, inte bra att planera för mycket. =)

Det vore superskoj att ha lite pysselkväll nånting snart! Allt mitt pyssel är i Örebro iof, men jag kan nog hitta på något. Det vore ju kul om ni vill komma till oss i Örebro också sen, kanske i januari.. Vi får bestämma något!

Hoppas det går bra att jobba! Massor med kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback