Får gå fort

detta inlägg då jag har lite att fixa med... Goa Elin kommer hit och ska kolla på desperate och då tänkte jag att jag skulle vara klar med plockandet. Men det är ganska okej så det kommer gå fort, lär dock äta lite snart också.

Idag har varit en riktigt riktigt lugn dag, Levis var lite halvhängig och Selma hostade lite i natt så hon fick vara hemma, sedan har vi gosat och myst i soffan och tagit det lugnt. Mamma var snäll och handlade lite åt mig och när hon var här passade Selma på att fråga om inte hon fick följa med hem till dem, vilket hon självklart fick så sedan var hon där och lekte hela eftermiddagen kvällen vilket var superbra då jag inte ville släpa ut Levis.

Jag hann till och med titta på en film idag medan barnen sov, inte ofta jag gör sånt, men idag gjorde jag i ordning en kopp te, i en av mina nya fina muggar drog på mig en filt och mös ner mig i soffan, förstår inte varför jag inte gör sånt oftare....


Nej nu ska jag gå ner och äta lite, först lite bilder dock



Elin visade att brottarmusklerna finns kvar och lyfte upp Anna

Bara för att showa lite extra så fick Malin hoppa upp också. Inte illa inte illa... Anna ser smått nervös ut medan Malin ser trygg ut. Härlig inställning!

Jag vet verkligen inte vad vi gör på den här bilden, och jag vet definitivt inte vart Julias hand är på väg, alla har dock koll på den...


Och här avslutar jag med ett fint kort, Dock kunde jag ha gått mer all in, det ser jag det. I jämförelse med hur jag kan se ut så är jag riktigt vacker på den här bilden... Ehm och ändå är jag inte allt för fager, Ja ni förstår ju hur det kan vara då..

Nej nu ska jag fixa det sista innan Elin kommer, blir bara vi ( Fast det är å andra sidan inte så bara) Annapanna har ju flyttat till Dubai nu, Jag kommer sakna henne massor.. Men men, jag får lära mig Skype och hålla kontakt med henne så.

Ha en härlig tisdagkväll nu kära vänner, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback