Jag gillar regelbundenhet... speciellt i mitt bloggande =)

Ojojoj... Ni anar inte hur upptagen jag har varit... Mycket mycket.

Men jag har fått en massa grejer gjort också... Mycket härligt. Levis rum är klart och han bor där inne nu. Eller klart och klart, men det är funktionellt i varje fall. Lite fix kvar.

Projekt just nu är lekplats till barnen och jag ska ta kort och visa er någon dag. Jag och Ken var ute och grävde där idag. Eller rättare sagt. Ken satt i grävmaskinen och grävde jag stod ute i duggregnet (dessvärre inte tillräckligt mycket regn för att jag skulle slippa alla mygg) och mätte med laser så att det blev någorlunda rakt. Inget vidare glamouröst  jobb direkt, förutom myggen så vägde väl mina skor ungefär ett ton eftersom det är ganska geggigt efter en sisådär lite dryg vecka av spöregn. Men men. Nu är det gjort.

Håller på och rensar lite överallt i vårt hus just nu och jag undrar verkligen. Vart kommer alla jäkla grejer ifrån? Min samlingsmani innan jag fick barn måste ju verkligen ha varit extrem. Jag skulle egentligen bara vilja ha hit en container och kasta hur mycket som helst. Men ska försöka sälja det istället. Känns så dumt att kasta + att jag verkligen skulle vilja och behöver få in lite pengar inför vår källarrenovering... Just nu säljer jag köksstolar, en superstor världskarta, en bäddmadrass, två herrbetjänter, ett malm förvaringsbord och två malm sängförvaringslådor på blocket, och just det en provdocka också.. Ni ser ju, det tar aldrig slut... =)

Hoppas att jag blir av med alla saker och det fort... =)

Nej nu måste jag sova, detta blir ju verkligen ett jättetråkigt inlägg, men men. Jag har hittat lite gamla kort från vårt hus så allteftersom jag stökar mig runt i huset kan jag ju ta någon bild så kan ni få fler före och efter. Men på alla mina kort tagna före 2009 är det djur med. Jag överdriver faktiskt nästan inte. Att jag fått med lite hur rummen ser ut är mest tur. Det är liksom bakom en liten kattunge eller en hund, eller kaniner o.s.v.

Nej sova var det. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback