Äntligen lite ordning i skallen =)

Länge sen igen nu =) Men idag har jag en
superdag (vilket var otroligt länge sen =) men det är ju bäst att utnyttja tillfället och blogga lite då man har lust, tid och energi på samma gång. =)

Selma har skolats in på dagis den här veckan, och fast det kanske inte är så mycket så har det i min hjärna blivit fullt upp. Idag gick hon nästan en hel dag, en hel dag för att vara henne alltså, 08:30-13:00 det är då hon kommer att vara där, tre dagar i veckan. Hon är ju otroligt framåt min lilla tjej, första dagen så direkt efter att jag hade klätt av henne gick hon in och satte sig och lekte med tre andra ungar, jag hann inte ens få av mig skorna och följa med. Hon är cool. Hon har gråtit en gång, och det var för att hon inte ville åka hem... =) Haha, tror dagis blir bra för den donnan, och jag vet, man kan förvänta sig bakslag längre fram och så, men jag tycker ändå det är häftigt att hon hittills har anpasat sig så bra. Idag la de henne för att sova i vagnen för första gången och det gick hur bra som helst.... =)

Ken och Selma var borta någon timme här på eftermiddagen och det var bara jag och Levis hemma så då hann jag med att rensa och sortera bland massa papper och tidningar, aptråkigt men himla skönt när det är gjort =)  Dock omöjligt att göra med Selma hemma för då är hon bara och stökar runt i all min sortering.

I vanlig ordning ska ni få lite bilder... =)


Selma på dagis, rutschkaneåkning är grejen, hon åkte förresten stora rustchkanan på badhuset typ 7 ggr efter minisimmet i torsdags, trodde att den skulle gå för fort för det, men den gick perfekt.

Selma härjar runt på utegården =)

Dessa ögonfransar är jag lite avundsjuk på, tror Levis kommer få likadana för hans blir bara längre och längre...

Min glada lilla dregelskrutt =)

Jag har varit rätt less på djur överhuvudtaget ett tag för jag tycker att jag har fullt upp ändå (Inte för att en katt tar någon energi alls och speciellt inte våra, förutom att de lossar päls då. Men detta tror jag är en av de snällaste katterna i världen, han är så go.

Här ser ni ett exempel på dreglandet, måste bli obligatorisk dregellapp snart.






Kommer faktiskt inte ihåg när jag skrev sist så kanske har ni missat massor av otroligt livsnödvändig info om mitt liv, kan vara så, men men.

Nu ska jag rensa igenom Levis garderob så jag kan ta det lite lugnt innan jag ska sova sen.
Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Marit

Hej sötmos!



Hoppas allt är jättebra med er! Gud vilka sötnosar de är Selma och Levis! Och vilka jättefina bilder! Martin sa att han träffade på dig på Åkrahallen och att Levis var en riktigt söt och glad kille. =)Kul att det går så bra med inskolningen för Selma! Kan tänka mig att det känns supernervöst innan, och att man är orolig för hur barnen ska trivas. Vilken lättnad att hon anpassar dig så bra. Hon verkar vara en riktigt tuff och självständig liten donna! ;)



Åh, vad snäll och gullig du är gumman! Betyder massor ska du veta! Känns så kul att få positiv respons, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. =) Tiden får utvisa. Jag känner verkligen att jag inte har något att förlora med företaget, jag måste ta chansen oavsett hur det kommer gå, annars kommer jag alltid att undra. Det har legat lite lågt här på sista tiden, men snart ska jag vara igång igen och göra klart det sista och sen lansera hemsidan på riktigt. Längtar!



Hoppas ni har en härlig söndag! Ha det så bra sötmos!



Kramar!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback