Tuff brud i lyxförpackning


Vilken cool liten tjej va? =)

Om inte annat så är det väldigt bra för att slippa bli bländad av solen då vi åker bil...

Blir ett kort inlägg. Idag ska vi fira att jag har fyllt år och att Ken kommer att fylla år. Så det kommer några gäster och vi ska fika lite bara.

Sitter vid datorn för jag tänkte försöka få över lite musik till min iphone, har inte gjort det hittills men tänkte att det vore roligare med lite nyare låtar. Vi får se hur det går. Dock är låtutbudet på den här datorn begränsat, men men.

Ken håller på och donar med nya rummet, det går framåt och det kommer nog bli jättebra när det är klart.

Jag ska fixa det här så ska jag gå ner och göra klart tårtan sen, och sen är det vilopaus för Selma och då tänkte jag testa mina nya värmespolar och se om jag kan få till ngn fin frisyr...

Har köpt jättefina kläder till Selma som jag tänkte hon skulle ha idag, hon har två olika outfits för jag antar att det lär bli ett klädbyte efter tårtätandet.. Ska ta kort och visa er.

Fick ett nytt objektiv av mamma i födelsedagspresent som jag ska montera på idag, det ska ju bytas i dammfri miljö så jag får vänta tills vi städat klart =) Det ska i varje fall testas och då kan ju Selma få visa dagens outfit. =) Eller i hennes fall outfits.

Nej nu ska jag, Ken och Selma ta en liten fikapaus, vi lär ju inte vara ett dugg trötta på fika efter idag =)

Ha en underbar dag allasammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback